svar på tal


Moas svar: som du kanske inte märkt är vi två som driver denna bloggen och om du vill mig nånting kan du ju skriva de t mig och inte genom quynh?
men ialf.. gud, tack vad gulligt att du bryr dig så mycket, men eh ah kan tyvärr inte säga att jag bryr mig.. 
tycker du är rätt ful du med som skriver en anonym kommentar och inte vågar stå för vem du är.. 
nästa gång kanske du kan skriva vem du är så slipper vi detta:) 

du kanske inte vet att allting inte hänger på utseendet ? man kan va en helt jävla awesome person ändå, precis som jag:) det är du som är ful eftersom att tydligen allt enligt dig hänger på utseendet. och vet du, jag bryr mig inte om du tycker jag är ful för jag är mig själv och kommer alltid att vara till skillnad från dig. 
så ja nu vet du:) egentligen hade jag inte ens behövt skriva allt detta till dig för du förtjänar de inte, men jag gör de ändå för att visa världen att det finns rätt pantade människor:) puss på dig !

BITCH!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du tog visst åt dig annars hade du inte ägnat ett helt inlägg åt den kommentaren!

2011-09-15 @ 19:14:45
Postat av: Bella

HAHAHAHAH MOA!



du är fett snyggast*

2011-09-17 @ 16:24:24
URL: http://gaabriellas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0