TRÄNING MATCH OSV!

Hejsan, bloggade aldrig igår för hann inte.. Kom hem halv 4 igår och då gjorde jag biologiläxan och sen packade jag till matchen sen gick jag till Sara sen åkte vi till AIF och sedan vidare till Burseryd.. Det slutade 2-2 vilket var bra för vi dem ligger 2a i serien och jag skämtar inte, SÅ DÅLIG VAR DEM! ;-) Men ah, vi spelade rätt hyffsat bra! Kom hem sent också så slängde i mig lite mat och sen hoppade jag i säng! Och måste bara säga att åh vad skönt att skolan har börjat.. Fast nja.. Nää.. :-( Ska iaf på träningen snart ska kolla på träningen för orkar verkligen inte träna har ont i hela kroppen! Så skippar denna och kör hårt på torsdag istället! I morgon blir det orientering och skit i skolan.. Blir det toppen! :-) Men nu ska jag sluta babbla så får ni ha en bra dag!
Jag & min bästavän ENDI! <3
Pussar från QUYNH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0