seg tisdag.


Först av allt vill jag bara säga GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA JULIA! ♥
Ja.. Idag har det varit en skit seg dag i skolan! Hade en sån huvudvärk men jag orkade helt enkelt inte bara gå hem för vi hade sådan kort dag! Så när jag kom hem gick jag och la mig i sängen direkt och lyckades somna i 2h och också drömma 1 hemsk dröm.. Där jag och några vänner (tror det var Lydia och Johanna) blev jagade av något MC-gäng
och dem försökte döda oss.. Nä men usch!!
För övrigt så mår mitt huvud ok.. Fick ju en rejäl smäll av en motspelare igår men skolsköterskan sa bara att jag skulle vila mycket och inte träna på ett tag.. Men ska ner till AIF senare och hämte New body saken och lämna ett par fotbollskor som jag dock inte vet vems det är.. Det lär vi få se ;-) Det har regnat precis hela dagen och ah.. ÄLSKAR VI INTE DET?!


Ha en fortsatt fin dag! <3

QUYNH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0