EK11B ♥

det är rätt många som undrat det här med gymnasiet, vilken linje jag valt, vilken klass jag kommit i, om jag trivs osv, så tänkte ta och berätta det här en gång för alla:)

Jag har valt ekonomiprogrammet på gislaveds gymnasium. Kom i en klass där jag från början inte kände någon alls, och va verkligen helt negativ! men ju mer jag kollade och ju mer jag tänkte efter desto bättre blev de, så valde att inte byta klass alls ! 
jag har nu börjat komma in i klassen och jag har träffat många nya vänner ! jag kan sammanfatta min klass i två ord, GALEN och GRYM
sen så har jag äntligen börjat lära mig vart jag ska gå och vart allt finns. uppfattningen jag har fått nu (även om vi inte haft så mycket lektioner osv) är att ekonomiprogramet verkligen är ett program för mig!

så tänkte jag bara avsluta med att jag kommer trivas som handen i handsken och jag kommer ha tre super år framöver mig !

MOA

kreta!♥

Kommentarer
Postat av: beccis

visst är det skönt när man får lönen/studiebidraget/månadspengen!

ska du göra något speciellt för pengarna denna månaden eller spara? :)

2011-08-24 @ 17:39:04
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0